Pointless

Assalamualaikum. Hi guys. What's up? Hope u're fine. Korang buat apa tu? Saya bosan ni. Tak tahu nak buat apa. Sebenarnya saya tak tahu nak cakap apa, tapi disebabkan dah lama tak bercoret kat bloggy ni so saya 'spend' time lah kejap =P muehehhe.

Baiklah. Nak cerita. Saya di sini sihat-sihat sahaja, alhamdulillah. Tapi pembelajaran saya agak jatuh merudum. Mungkin sikap pemalas saya dah mula buat perangai. And nak tahu tak, saya tunggu je mak saya beli pencuci muka kat saya sebab tona kulit saya tak sekata(ayat iklan). Benci bila tengok cermin -.- jerawat kejap ada, kejap tak ada. Menyampah betul lah. Okay lepas itu, kucing-kucing saya baik alhamdulillah. Adik-adik, kakak-kakak, mak abah saya semua sihat alhamdulillah. Selalu juga balik kampung teman Tok. Tapi saya dapat teman sehari je sebab nak pergi kelas tambahan. Esok ada exam addmath kat tuisyen, don't worry. Dah ada geng, tapi budak lelaki je lah. Boleh tiru-meniru =P daripada orang tu, dia mesej saya tanya formula =P taknaklah mention nama, jatuh maruah katanya =P hahaaahahha. Tadi tuisyen, kelas habis awal. Saya pula terdetik nak ambil exam paper modmath. Kang tangguh, nextime mesti kena balik lambat. Okaylah. Ambil exam dengan seorang budak ni, tingkatn berapa, i'm not sure but he terriblely cute and handsome =P hahhahahha. Dahlah time dalam kelas tu ada dengan dia je. Fuhhh.. jatuh keperempuanan ku bila dia dengar aku soksek mucus. Give up aku. Okay tertinggal bus tu dah perkara biasa.

Cuti ni tak ke mana. I seriously, ni lah percutian yang saya rasa tak best-tapi-tak-bosan-ever-in-my-life. So, 50-50 lah. Tapi teringin nak ke jusco, nak beli baju sebab kakak kata haritu ada baju cantik. Lepas tu nak pergi mydin sebab barang dia murah gila even i'm not a mother(takkan nak beli barang dapur..).

Facebook, banyak kali dah gua active-deactive-active-deactive again and again. Semalam dah deactive dah pun. Alah.. Sepanjang saya active tu pun, main kejap je. Tapi lupa nak deactive balik =P and now i'm watching a cute boy from a film Artuhr & The Revenge Of Maltazard. I wish he could see me watching him =P hahahhaha eh Justin Bieber makin handsome kan? Gua tengok dia, fuhhhh.... Rasa macam nak jadi Selena Gomez je. Hahahahha joking lah.

En.Mimpi tak update blog dia lagi lah. Sengaja je tu, malas. Dahlah youtube tak boleh buka, nanti broadband mak lembab. Mati aku. Okay lepas itu sapiq kata dia ada upload gambar kesayangan saya kat __________. Lupa nak tengok. Nanti nak tengok. Ihik!

Dah agak dah. Mesti pointless punya post ni. Hahahahhahaha

encik.A sihat ke? Harap encik sihat =)

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.