Oh my bear!!!

Peace.

Gila tak gila, dulu saya tak minat pun bear tau. Tapi skang, semuanya berubah! *drama*
It started when I found a tiny little cute bear at my rack. Ohh bear ni ain bagi. Dulu rasanya takde la feeling mana dapat bear ain bagi, tapi masa jumpa tu, benda pertama saya cakap was

"OMG comelnya bear ni!!!! comel!"

Terasa geli dan gedik pula bila cakap macam tu but I am deathly crazy about tiny pinky-nose bear skang ni!!! Tapi takdelah saiko tahap macam hanin tu, bilik penuh bear. Aku ada lah anti cakap time birthday aku taknak hadiah bear. Muahaha =P


Tapi saya just suka bear yang gila comel je, tak semua bear. Seriously, I am still a girl who doesn't feel interested to few bears. Ngehehe tengok la bear tomey saya dengan kawannya!

comel kan???!!!!!!!! Hahahahhahaha

Muka saya kenalah buat-buat comel jugak =P

*satu gambar jelah :P adios

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.