Hiking di Puncak Jelapang

yeahh, aku bangun pukul 6 then bersiap siap sebagai seorang manusia lah hahaa texting with dyla zu and nab . kitaorang tengah tunggu mesej from cikgu.Rahman , jadi ke tak pergi hiking cause malam tadi hujan. Alhamdulillah, JADI :DD hehehehe. So aku bersiap and buat roti telur kejap, bagi kawan makanhehe. Aku makan sikit je, err hanyir lah. Tak habis masak rupanya. Maafaku tak pandai masak ok, tapi pandai lahhh jugaaa ok :P hahahaha. Sorry mak tak dapat beli nasi lemak kat adam intan and mak . heee kawan-kawan tunggu kat depan safeway, nak melintas tu, and aku datang. Fuhhh lega cikgu tak datang lagi tauu. Haa ramailah juga yang pergi, classmates aku lah 4Science lah hee tapi ada lah segelintir yang ada excuses and malassss katanya Hahaha yang pergi ; Syakila (aku lahh tuuu haha) , dyla nab liana rasyidah amirah emira zambri ikmal nuzul hakim salman raja far yus zu safura aisyah :D

Time tengah hiking, aku excited gila cause jadi orang depan :P hahahahaaha They can't beat me ok :P hahahhahaha. Seronok, siap berazam nak jadi nombor 1 lagi bila dah sampai nanti hahaha. Then ada 2ways nak jalan berhampiran dengan sungai comel ; ikut tali or ikut jalan agak tak curam sangat. Aku takut ikut tali cause curam gilaa, so aku dyla hakim nuzul and emira choose jalan curam sikit tu. Ciss tak mencabar langsung :P hahahahaha then jumpa lah group member yang turun ikut tali. Ok sambung hiking lagiii. Agak memenatkan cause asyik dakii je. Geram betul kenapalah aku penat grrr. Aku nak potong hakim gila tu, dia punya laju. Hope that boy tak baca blog aku, kang dia bangga grr. Lama gila tau mendaki, penat sangat sampai aku sakit dada. So, aku bukan #1 dah :( bit sad lah hahahaha. Aku tunggu zu far yus safura and cikgu, mereka terlalu penat. Aku pun duduk kejap about 10minutes. Hahahahha lama kan? wekk biarlah. Group aku yang first tu dah meninggalkan aku :((( woaaa hahahaha. Berat tau beg aku ni hehehe.
Then, dah sampai tu kitaorang breakfast sama-sama makan nasi lemak. Cikgu.Rahman belanjaaa :DD aku makan lah juga, bagi dyla setengah. Takut sakit perut katakan. Then makan chipsmore, potato chips and bla bla bla. Roti aku takde mood lah nak makan, aku bagi kawan-kawan and cikgu je :D hehehe. Then almost 2hours kitaorang lepak kat puncak tu tauuu. Buat apa? Heheheh tangkap gambarlahhhhh :D Aku main handphone Hakim je, cntik camera dia. Rasa nak curi :P hahahah dah jangan gedik nak bangga, Hakim grr hahahah. Then hakim setting camera dyla. cantikk tau hahahaaha banyak juga pict kitaorang snap-snap :)
Ada tempat tu macam gym. Angkat berat, ayun ayun tu err aku taktau ape, gayut gayut, sit up bla bla blaa. Aku angkat berat tu kira bolehlah dari semua girls tau. aku boleh sampai bahu tauuuuuuu. Budak lelaki je yang cacat sikit. Diorang boleh angkat sampai atas kepala cisss. Tapi aku tetap terror daripada girls :P HHAHHAHAHA.

Balik timeee :D ngaaa best best best ! Memang penat gilaaaa tauuu, tapi best sebab hiking ngan classmates ni :) Aku ni jalan sikit, soksek soksek tarik nafas. Selsemaaa =.= hahah tak mengganggu pun lah :) Apa-apan pun, tetap best. First time hiking dengan classmates. Tak malu sikit nak gelak jerit main-main. If dengan orang lain, bit awkward lah hehehe.

Moral value? hah apa tu? Hahahaha wekk tata as-salam :DD
*pictures tidak ada cause aku baru balik aje nih hahaha

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.