Puasaaaaaaaaaaa :D


as-salam. Hahahaha apa? Takde pun :P this wednesday saya exam. Doakan saya rajin belajar ya, terima kasih. Apa tengok tengok blog saya? Heheheh blog dah jadii hitam, sebab saya malas nak cari gambar yang menarik untuk dijadikan sebagai background. Header pun sama. Hahahaha ya saya pemalas, terima kasih. Apa-apa pun saya nak ucapkan Selamat Berpuasa di Bulan Ramadhan Al-Mubarak, jangan skip puasa ya kawan-kawan. Nanti tak cantik & handsome :P hehehehe

Maafkan saya jika ada buat salah silap ngan kalian. If nak tumbuk saya, jumpa parents saya dulu. Buat appointment ngan mereka cause ramai lagi berpusu-pusu nak tumbuk saya :P hahahahaha. Saya pun maafkan kalian jika kalian ada buat apa-apa tanpa sedari saya terasa kurang selesa :)

And saya juga nak ucapkan welcome kepada reader saya, iaitu kawan saya sendiri. Harap beliau perasan post ini. Ya, hero novel kitaaaa dan penggemar kopi :DD maafkan saya if ada posts saya ni kurang sopan ye, en.A :D maluu lah dia baca HAHAHAHHAHA

dan juga stalker saya, saya tahu dia still stalk blog saya. Siapa? ahaaaa mana boleh bagitahu dia. Nanti dia kata saya perasan. Elehh memang saya perasan pun awak stalk saya. Tak malu stalk orang. Ego tinggi menebal tu, buanglah ya :P

Dan juga followers saya, er ada berapa orang je. Haaa inilah bahananya jika online sebulan 3-4 kali je. Hahahhaha er yeker? Bukan memang takde orang sudi nak terjah? Hahahhaaha Ain pun kata saya ni pemalas. Bukan macam dia, blogwalking. Kannn? :P bangga ain. Hahahhahhaha

Semua umat Islam, saya sayang kalian <3 heee. And Start from now, saya nak biasakan diri saya daripada 'aku' kepada 'saya'. Amacam? Sweet tak? Sweet kannnnnnnn :DD HAHHAHAHAHA sibuklah. Jangan jelik tau. Nanti Tuhan marah. Heheheh ok ok tata as-salam.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.