I got new eye +.+

As-salam. Yeahhh mata baru. Cerita usang untuk dikongsi bersama. Ia berlaku pada tarikh 13September 2o11, iaitu tarikh sebelum sebulan birth day saya(anyone care?) a.k.a hari PJ bagi 4Sc and 4Si.

Pagi tu, as usual ; me, aina, dila, walin, iena merewang sana-sini untuk mencari bahan atau benda sebagai permainan kami. Including bersembang. KOT. Hahahahah. Pagi tu suddenly ada mood main rounders. Oklah, masuk stor PJK and ambil kayu pemukul, sarung tangan besar tu(i dont know how to name it LOL) and bola rounders tu. Ohyaa, saya group dengan geng saya lah. Anothaaa one group were joined by liana, nab, ain, farehah and raja :P
Group i jalan dulu. Ok, we got 2marks for the 1st round. Its better than ain's geng. They got 3 or 2 maybe. Opss sama ke? IDK :P hahahaha. Ok lahh siapa menang? Ahah! Jap jap bagi saya cerita dulu lahhh :P

Ok bila turn saya main(3rd round), ain yang baling bola tu kat saya dan saya kenalah pukul kann? Oklahhh. Bila ain dah baling bola tu, saya kedepan sedikit sebab ain baling bola tu agak dekat dan tinggi. Dan bila saya mendongak kepala saya kat atas serta memandang bola itu, lalu DUSHHHH!!! 

Apa? Saya pukul bola itu! yeayyyyyyy!!!! anda semua kena tipu LOL

 hahahahha. 

Bola tu yang pukul saya. Tepat kat mata kanan =.= ohmannnn. Whatta pathetic T.T

 ok ok. 

Fuhhh rasanya tak sakit sebab time tu memang gelak gila habis kott.
diaorang semua apa lagi? Ran at me and laughed at me too. Kurang sopan kan? Such a churlish friends :P HAHAHAHA *joking*. 

Yeahhh saya pandang diorang dengan mata sebelah berair(accidently mengalir ok :P), diaorang gelak lagi. Kenapa? Diaorang kata mata saya ada bentuk bola. How come boleh jadi macam tu? Hello, its not lebam ok. Ianya hasil rumput kat padang sekolah. Fuhhh dah macam lanun bak kata mereka. hahahahahah. 

Takpe takpe, saya sabar :P

That day memang gila bagi saya lah wehhh. Hahahahha
Last year, kepala kena hentam dengan bola sepak =.= this year kena hentam dengan bola rounders tu. Next year? Jangan bola boling sudah HAHAHHAHAH

Tapi kann, saya tertanya-tanya, group mana yang menang? *muka bangga* HAHAHA group saya lahh! hahahhaah jangan jealous :P


MORAL OF THE STORY ABOVE - Jangan gelak dikala bermain. Sentiasa serius melakukan sesuatu perkara. Jikalau anda gelak, maka gelaklah dengan serius :P hahahaha



*saya memang orang yang selalu ketawa setiap hari. That's me :DD

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.