Birthday :)

As-salam.
Eh birthday siapa? ahaaa tak tahu kbai. Wakakaka.

ok ok.

Kawan saya, Syafiqah <3 Umur? -.- muda dari saya lahh. She's fifteen years old. PMR's victim katakann.

Dear Pieee, Happy Birthday. Yes, we were(still) friend when you and me chatting together on moko(social web). Kat situ kita rapat :P hahahaha. Kau pendek dari aku, kita beza almost 10cm. Kau kena ingat tu ye :P hahahha. May Allah bless you in this holy earth. Plus, success in your life. I love you so much, Pieee :DD

Birthday dia 24th September. Ohyaa, 22th September birthday Jia dan Teha.
Jia ex-classmate saya, tapi dia tetap kawan saya. Top student, pandai orang nya :DD
Teha kawan saya. Saya ngan dia merepek je. Hahahaha. Saya panggil dia ahte :P hahaha

Love both of you <3

Bout piee, semalam time birthday dia, dia telepon saya. Hehehhe sorry banyak kali kau call, tapi aku tak angkat. Handphone kat bilik :P

But its not a big deal lah kan sebab at last saya picked up my phone too :P nasib baik kau :P haha
Banyak jugak kita borak. Hahahaha siot piee gedik :P
Dia paksa saya main gitar tuuu. Malu tauuuuu. Tapi saya main juga lah untuk dia even saya main hancur gilaaaa. Saya main lagu yang dia suka, White Horse kot. wakakka dia suka ke? Hahahah tibaii~
Lagu Baby, Marry You, bla bla bla *gedik lah nak list. Bajet pro main gitar lah* :P hahahah

The saddest part is tett. Malas nak cerita. Panjang sangat :P

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.