Good Week-end for me :)

as-salam. jyeahhh. hari jumaat semalam saya kena tidur kat rumah mak tiri saya cause mak kakmy kakma adam intan pergi kelantan. Saya tak ikut sebab kereta hanya dibenarkan seramai 5 orang. Dari Ipoh ke Kelantan, jauh tu. Ok ok, so aku tidurlah kat rumah mak tiri aku. Abah pun sama, tapi hari ni dah baliklah. After maghrib tadi sampai rumah :D
 Kat sana, saya salam lah mak abang-q, kaksu (abang-q's wife) , aiman amar amir (their sons). Ok lepas sampai kat rumah mak sana, saya bersiap nak ke taman depan rumah. Ada majlis Hari Raya Merdeka. Memang bagus dan ramah orangnya. Betul betul ada semangat kejiranan. Aiman masuk pertandingan peraga baju Raya Merdeka and he was ranked in 2nd place in baju Raya Merdeka competition :DD congrats, Aiman. He's totally cute with baju melayu bersampinkan bendera dan songkok yang dilit bendera Malaysia serta terpaca bendera atas kepala Aiman. Comel bukan? Macam mak saudara dia kot :P hahahahahah.
Pakaian saya time kat majlis, guess what am i wore? =.= only track and shirt =.= others wore baju kurung, baju raya, baju melayu while i? only wore that simple clothes. Miserable. Hahahhaha. Yelah, abah bagitahu saya pasal majlis tu pun time dah nak dekat jejak highway. Memanglah saya tak pack baju kurung :( nasib baik bawa baju extra, kalau tak pakailah saya dengan baju tidur dan seluar tight tu wakkakaka.
Then,makan makan makan. Balik lepas rumah kitaorang dapat hamper :P hahaha.Saya tidur pukul berapa eh? Pukul 1 kot. Hahahaha esoknya bangun tidur bangun tidur sampai pukul 3.bangun subuh, then lama tu tidur balik. Jaga pukul 8, tidur pukul 10. Jaga after zohor, yidur sampai abah kejut pukul 3. Bangun, mandi makan main ngan aiman. Hahahahha
The sad moment is when aiman sedih yang saya nak balik dah petang tu. Petang tu saya asyik main ngan dia je. Actually saya takut dengan budak budak , takut mereka nangis tengok saya. Tapi saya suka menyembang ngan mereka ^^ including aiman comel :D main punya main, abah dah suruh balik.

Age(me)   : Aiman, makge nak balik dahh.. *sayu tak? Hahaha
Aiman       :Alahhh janganlah balik. Nanti aiman sedih..
Age           :Alaahh, nanti makge boleh call aiman ok.
Aiman       : heee OK !


sedihkan? wakakkakaaka. Tak sangka ada budak suka aku XD hahhaha. Ok serious. Sebelum saya balik, saya bagi surat kat dia. Tulis Aiman sayang Makge . Err lepastu aiman tanya, Aiman cinta kakge ke? hahahhaha terkesima kejap. Hahahhaha so saya explain kata aiman sayang opah tak?"sayang.." haa aiman sayang makge macam aiman sayang opahlah. bukan cinta. "ohhh" . hahahahah comel betul aiman ni. I gave him a letter and a pencil.As a memories between us. Cehhh! macam tak boleh jumpa je lepas ni. Hahahah memang lah boleh, tapi jarang. 2x setahun. Dia tu budak lagi, dulu pun jumpa tapi tak serapat ni.Saya risau dia lupakan saya, so saya bagilah pencil tu :D heheheh
Makge sayang aiman :D

lalalala as-salam.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.