Friend stands for what?

Okay, aku nak emo kat post ni.

Well, apa maksud kawan bagi korang? Kawan baik? BFF? Kawan baik gila? wtv

Aku anggap kawan ni universal. Semua aku boleh kawan.

Tapi yang buat aku offense bila, kawan aku suka salah anggap.
Aku bukan kaki show off derr. Well, dari reaksi kawan pun aku boleh tahu either dia think that aku ni bercerita or show off sana sini.

Aku suka bercerita. Thats the fact pasal aku. Aku suka bercerita tentang keseronokkan hidup aku. Kalau kau anggap aku show off, you don't deserved to be my best friend. Maybe kawan biasa je lah =P kau tahu, aku terasa ngan kau till today. Even aku boleh bersembang ngan kau, making jokes, bla bla bla, tapi cara kau hari tu cukup buat aku terasa.

Mungkin kau anggap aku berlagak, tapi sincerely I didn't mean that. Grr geram pulak. Hahahah

Aku teringin nak ada kawan-kawan macam kakaks aku. Kakak aku cerita, diorang semua hint terbaik. Tapi bila aku bercerita, certain anggap aku ni kuat show off. Grrr mana ada!!!! Kata kawan, faham each other lah. Alamak aii, geli aku. Hahahaha

Ok kau fikir, "aku ni bukan orang macam yang kau sangka," ok kau fikir macam tu? Then, try lah understand dee-err. Nanti kata aku kat kengkawan lain, kite ni siapa nak borak, fikirlah sikit bla bla bla. Fuhhh..
Aku boleh fikirlah perasaan kau, cuma kau je yang taknak fikir dalam. Janganlah selfish sangat. Cuba fikir positif sikit. Kalau asyik negatif, lambat-laun orang boleh perasan deee-err. Macam sekarang ni.

Aku dah taknak fikir pape dah. Aku maafkan kau, dan harap kau maafkan aku. Tapi luka di dalam hatiku ini, aku ku cuba untuk hapuskannya walaupun diriku sendiri tidak dapat hapuskan. Pehh ayat. Hahahahhaha

Malas nak ingat. Astaghfirullahal'azim..

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.