Gambar family.

Assalamualaikum. Hai! Hai! Hai!



K. Terasa lama tak update, even rasanya baru je update blog ini. Selamat Hari Raya Aidilifitri buat muslimin dan muslimat. Halalkan apa yang saya terambil, terbuat, termakan, terminum, dan termakan :P 

Ampun maaf dipinta.

*tukar mood balik*

So, just now Adam gave me his air bungkus time dia balik dari sekolah tadi. 

*hulur air tembikai*

"Air apa ni, dam?"
"Tembikai yer.."
"Tembikaiyer?"
"Hm em."
"Tembikaiyer hm em?"
"Cepatlah, adam nak minum ni."
'Tembikaiyer hm em cepatlah adam nak minum ni? Apa ni?"

Sesi mencari pasal sudah bermula untuk aku minum sampai habis. Memang aku suruh adam minum dulu, then baru aku habiskan air bungkus dia tu. Fresh sebelum update blog *sly*

---------------------------------------------------------------------------

Kira malam kelmarin, memang bosan gila tak tahu buat apa since kakak-kakak tercintaku sudah balik ke universiti mereka. Tinggal lah aku dan adam intan dan kakmy merangkap penyeri di rumah Ismail dan Azizah kitew. 

Malam-malam baru feel nak lepak.

Intan bosan time study, so dia lukislah gambar aku. Konon nak berlagaklah dia lukis cantik walhal aku punya lukisan lagi cantik. Dia tunjuk lukisan dia, so memang bad pun. Aku ambik buku tu.

"Biar age plak lukis muka hang"

*5 minutes later"

'Nah. Pipi berlaga pipi."

well si specky tu aku sambung lukisan dia, cuma transform from me to her face :P
the above cun sikit tu, nah thats her :P

Sorry I ada art bila dengan pensil je :P

pipi berlaga pipi memang kelakar la bila lukis ni. Tapi disebabkan bosan, Intan suruh aku lukis muka dia elok-elok, kasi cun. So aku buka page baru, dan lukis kasi kurus sikit. Aku memang failed kalau nak lukis muka orang, especially rambut. So, I accidently buat rambut pendek and muka buruk gila, lantas I assume my 'artwork' as boy face. Lol. Its funny tho when kakmy sambung lukisan aku.

Maka, siaplah lukisan aku yang nak lukis intan cun tapi terjadi lelaki yang intan kata hensem. Kemenda la..

k lawak.

"hmm hensemlah.."
"Eeii intan. Dengan orang tak dapat, dengan kartun pun boleh?!"

Pecah perut jugalah bila kakmy sambung lukis gambar kartun aku, Intan, Adam, our parents. Mana aci kalau Kakmy takde, so aku lukis kartun dia.

actually our parents kecik je, konon tengok kita orang dari jauh.

adam is kurus so we set him as tengkorak. Lol

"Age, kenapa orang tangan itik?"

Ambik kau semua pipi berlaga.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.