My cats!

Semenjak Kakmy bagi pinjam handphone dia, aku banyak merakam. Rakam la apa-apa. Kasi buat magik ke, sembang ke, buat video konon pergi trip ke, konon tangan gergasi tampar muka ke. Seriously its funny. 

I used to record everything when I was in form3, with my Sony Ericsson J205i. Haa henpon biasa je, tapi bab record kasi kat aku. Henpon kakmy ni even just a smartphone, tapi camera takdelah bad sangat. Ala camera Xpress Music. Mana canggih kalau nak dibandingkan dengan android and Apple :P

And I love to tangkap gambar kucing-kucingku especially bubu and hitam. Poyen jarang balik rumah.

sleep like the bed belong to u ye bu.

sleep like a boss.

because massive eyes is too mainstream :P

gigit tangan kemain lagi.

bubu kena paksa tidur dekat dengan saya.(asal baju tu macam perut aku berlapis? haha)

baby buuuuuu

Saya memang suka tangkap gambar bubu time tidur. Comel sangat. Sampai tak ada pula muka hidup dia. So saya pun record la video dia sebab dia ni memang suka main dengan tangan under my telekung or bawah selimut. Comel sangat! Bubu dah la gemuk. Haa geram pulak.

tengah flu, suara memang sengau.

Kesayanganku memang tiada pengganti. Bobo, where are you? We miss you, abang. Kesian adik sorang-sorang. Rindunya kat abang!!

Bobo hilang waktu a week before puasa. Saya tak rasa dia mati sebab dia kaki jalan. Harap bobo sihat sekarang ni ;) miss you bo.


[this is my first time upload my video on blog]

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Lepasan SPM: IPTA Matrik Asasi Diploma STPM Sijil Kerja