Biyanae :(


as-salam. Hehehe aku tak dak nak cakap. Homework? dah ah byee~ aku benci homeworks. Sebab tu aku tak batak nak buat HAHAHAHAHAH serious aku tak sentuh apa-apa lagi. Memang cari maut kan? err 4sains, jangan terkejut ngan statement aku. Aku tampar korang nanti grrr.

Addmath paling banyak nak mampus homework dia. if salah 1 soalan, cikgu Zurida suruh buat pembetulan sebanyak 5kali dalam testpad. Boleh tak krang bayangkan betapa banyaknya aku kena buat if markah peratusan aku cuma 45%??? Bagitahu aku cepat!!! kejam. huwaaa :(

"daripada kau online, baik kau tutup PC tu and pergi buat sekarang. Matngok"

hah? errr okbye

English Math and BM aku buat nantilah. Benda sikit je, boleh buat kat sekolah je HAHAHAHHAHA aku harap walin pemalas macam aku juga ;P hihihiihi mencik XD

Doakan aku agar selamat dalam bencana sewaktu hari sekolah nanti. tau hahahhaha

*adios amigos XD

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.