Happy Father's Day

as-salam. ehem saya nak ucapkan Selamat Hari Abah kat abah saya, Ismail bin Ibrahim yang berumur 62tahun. Beliau dilahirkan pada tarikh 10 Oktober 1949 di Perak. Abah saya baik sangat. Dia selalu buat lawak HAHAHAHAHHA kadang kadang suka cari gaduh ngan saya. Saje je bagi tempecer saya meningkat. HHAHAHHA

Kejut saya bangun tidur walaupun dengan cara sadis atau pun geram iaitu tutup aircond, tarik selimut, geletek kaki, lap muka saya dengan tangan beliau yang basah dan perkara yang sewaktu dengannya. Perkara tu tiap hari berlaku kat saya. Memang geram pun grrr tapi bila ingat bali, benda tu boleh dianggap sweet moment. Kan? Saya memang sayang abah saya. Dia masih lagi bekerja walupun umur semakin meningkat and saya bangga dengan abah saya. Orang pun sometimes terkejut ngan umur abah saya. Yelah, tiap hari pergi kerja then terserempak ngan orang. And diorang terkejut bila tahu umur abah. hahahahah abah awet muda :P

Abah, nak duit belanja lebih. Tu je permintaan age. HAHAHAHAHAHAHHAHA gurau je. And Selamat Hari Bapa juga kepada tokwan, pak-pak sedare, sedare, pak mertua[hahaha ] , and semua kaum lelaki yang bergelar sebagai "ayah bapa babah abah papa baba abi" dan sewaktu dengannya.

Semoga panjang umur dan murah rezeki. Jangan berputus asa dengan apa jenis ujian sekalipun. Sayangilah kami[anak-anakmu] dan insya-Allah hidup kalian diberkati Allah :)

As-salam.

*sayang abah saya. hihiihi

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.