Kawan?



Aku ada banyak kawan. Kawan ni kan, tak kira masa, tempat, umur, ketinggian, saiz badan, agama, rupa, and soooo on. 
oh ok. Hah banyaklah boleh describe pasal kawan.

Aku memang hargai kawan aku. yeker?

SEKOLAH

Kat sekolah aku anak cikgu. Mestilah ramai kawan? eii mana ada :3 hahaha aku tak ramai kawan. Serakat budak kelas tu, memang rapat. Ecspecially ngan beby-beby aku - Street Vendetta - .
9 orang semuanya. Sikit je hehehe tapi 3 daripada 9 dah pindah sekolah. Tak sedih pun, sebab diorang bukan pindah rumah :P hahahaha and btw, rumah aku agak jauh ngan rumah diorang. Kesian kan ngan aku? Terpinggir :( hahaha

nama diorang? Taknak bagitau, nanti dioarang popular HAHHAHAH. Takdelah. Nama beby-beby aku tu :
  • Nur Adilah bt Mohd fuad
  • Mas NurWalin Syahirah bt Muhd Saad
  • Aina Syahira bt Sapian Azhar
  • Noor Azlina bt Ali
  • Nur Suhaida bt Othman
  • Nur Najihah bt Muhd Zin
  • Nur Syafiqah Syahirah bt Kamaruddin
  • Nur Shahira bt Mohd Azmi

Sorry if aku salah eja nama korang, aku tak kenal korang HAHHAHAHAHA and fyi, diorang ni lawa-lawa. Aku pun taktahu kenapa dioarang lawa. Tapi perangai.. =P

4Sains sekarang ni geng aku cuma ada adilah, walin, aina dan iena. Kitaorang if tak gelak dalam 5minit, memang kena sampuk hantulah. "Cuba matured satu hari boleh?" tanya aku kat diaorang. Hah memang tak boleh. Aku cakap jangan senyum [sambil pandang diorang buat muka serius] , diaorang senyum juga. Plus gelak lagi HAHAHAHAHAHAHHA siotlah korang gilaaa. Time biologi memang lahh tak boleh blah. Iena sorang je focus wehhh [sebab dia duduk depan] . Aku? hah aina and walin tarik kerusi menyempit antara aku ngan dyla. Whatta? hahhahah taik komee. Sayang beby beby ku.

Jia, syera and ieyka - aku tak lupa korang. If aku berkesempatan jumpa korang, aku nak tarik rambut korang. Saja buat eksyen. ahhahahaha


Tak lupa juga kepada students gilaaaa 4sains dan 4SI, ada yang kawan ngan aku tu memang aku sayang korang juga. Budak KPA semua satu sekolah semua yang kenal aku[popular tak? HAHAHAHHA] , sayang kalian ♥ auww


ALAM MAYA

Ape korang ingat aku kawan ngan hantu apa? Hahahhahhahah tahik mu lah :P Aku ada kawan yang kenal ikut Speesh dan Moko(under maxis). Facebook jarang aku buat kawan. Aku taktau nak add siapa. Aku kawan memang tak kira umur. Asalkan hati baik, sekepala pun dah boleh anggap kawan. Best tak jadi kawan aku? =P 

Aku pernah kawan dengan orang umur 20 and above wehh. Aku? 16 tahun. Muda giteww =P

Speesh - aku join benda alah ni since aku form1 hujung tahun lah. Memang banya jenis manusia aku kawan. Ada yang backstabber, sweetalker. Tak caya aku. Aku ingat dalam filem/drama je berlaku perangai macamtu . Haha seronok pula, macam dalam filem :P hahaha

Kawan yang still contact? Ramaiiiiiiiiiiiiii, tapi aku banyak lupa -_____________- maaf. yang aku selalu contact -

Cik Ordi, Cik Mily, Deyla, Dee, Kebal, Anna, Pikey, Jeri, Ila, Haniff, bla bla aku lupaaaaaaaaaaaaa
-___________________________-
ramai sangat :( imy HAHAHHA

Moko - aku join benda ni time bulan Jun if im not mistake lah. Ieyka ajak aku join benda alah ni. Aku dulu nyampah ngan moko coz kebanyakkan Mokies yang aku jumpa ; orang berumur dan tak sekepala ngan aku. Memang aku jarang lah main benda ni. Tapi aku start aktif main benda ni after PMR(last year) sampai sekarang ;) memang kawan aku ramai kat sana. Tapi aku kena cari balik nicknames diaorang, nak add. Haritu aku remve ramai member, refresh FL katekan *sorry hehe*

Dee, Ila, Mek, Piee, Nana, Micy, Biel, Dii, Sara, Teha, Ily, Mira, Ashaf, Ziee, Ekin, Zaty, Sheera, Syeera, En.minus, Shahadan and sikit lagi HAHAHHA

Aku memang tak ramai member lelaki kat Moko tu. Sebab apa? Aku tak rasa gatal nak approve/add lelaki. Aku add, dah bosan, aku delete. Tapi jaranglah aku buat. Sekarang pun private profile. So most kat Moko aku ada banyak girl friends lahh hihihi.

for your information, aku tak reti berkawan. Tak friendly pendek kata. Err bukan sombong, cuma malu nak buat kawan. Tak banyak cakap macam kauorang doo. hhihihi tapi aku suka berkawan dan bukan nak cari lawan. Paham dak? ngeeee :3




I live for the nights i wont remember, with the friends i’ll never forget.
A good friend helps you when you fall, a best friend laughs at you and trips you again.
The best time to make friends is before you need them.

Love,
Syakila Ismail ♥

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.