brrr

As-salam. Hek nak borak apa ya, baby? Hek :p oklah. Lagi 8days nak raya. Quite fun, cause cuti seminggu je -__________________- sedihnyaaaaa T.T kejam betul. Dahdah taknak tension, heheheehe. Rabu ni kakma and kakmy balik and jumaat pulak kakda and kakla balik. Kakyu maybe tak ikut kut. Yeahhh nanti rumah ni mesti kepoh. Mak suruh bersihkan rumah, then kitaorang beli baju raya. Oyeaaahhhhh saya tak sabar nak beli shawl apa-apa je. Then nak cari inear neck hehehehe. Nak bergaya sakan dengan badan baru for this year :P:P hahahahahha.\

Last 2days balik kampung. Hehehhe saya makan nasi lahh. Dah lama tak makan nasi kot. Tok masak ape tah, saya bedal je. Tokwan pun makan hehehhe. Ada kucing hitam tu dah besarrr, dulu kecik je. Nasib baik comel tauu hahhahaha. Then lepak rumah Long jap, jumpa saudara mira and nekni. Hehehehe lepak lepak sampai mak mesej suruh balik. Then kat rumah Tok, Tikah datang lepak pulak. Borak borak je sampai mak suruh siap balik rumah. OK cau pukul 6pm macamtu lahh.

Berbuka kat Bukit Gantang. Mak tapau Tok masak. Lagi sedap :DD ayam masak merak, kari ikan plotan and kari ikan siakap. Perghhh saya makan ikan plotan banyak gila. Mak pun tak bagi saya ambil dah. Hahahhahaah T.T nasi macam biasa lah, ambil ciput je. Eheemm hahahah. Then kakla telefon. Eden ingat apalah, dia minta duit nak beli jam. Yeahhh saya ngan kakla ada beli jam G-shock. Comel gilaaaaa~ Nasib baik harganya tak mencekik hahahha. Oklahh saya past duit tu kat Kakda. Dia balik hostel after berbuka. Maybe sampai pukul 8lebih macam tu lahh.

Saya balik rumah, kemas rumah. Kucing-kucing semua mengembek main kat kaki. Rasa nak tendang je hahahahhaha gurau je :P Mop lantai semuaa then naik atas, tidur kroihh kroihhh. Tapi sebelum tu siapkan homework addmath. Hek nombor 1 je saya boleh buat, yang lain, pffftt. Cikgu tak ajar, tapi cikgu bagi homework yang ituu hahahha.

Esoknya kat sekolah, ramai gak classmates tak buat addmath and mereka semua sama seperti saya, just buat numb.1 je :P hahahaha and tak sangka juga cikgu Zurida, our addmaths teacher mc for today. Pergi hospital, check perut. Beliau tengah pregnant. Doakan beliau dan baby nya sihat :D Saya ada order inear neck kat Ain, tapi Ain cakap dah habis. Sedih tak? Dah diam :P hahahaha. Borak borak je kat sekolah. Fizik cikgu tak ada, bm just buat tatabahasa then rehat. Pusing 1 sekolah cari cukgu Delima. Nak minta format SP chart yang baru. Ada lah kerja sikit :P sibuk je hahaha. After rehat kelas maths. Quite boring hahaha bersembang je banyak -______- minta maaf, Datin Ainon :D heee~ then addmath takde cikgu. Kitaorang melilau sana sini , gurau senda tanpa henti pffftt hahahahaha. Eh korang tahu tak, most of my friends kata tak boleh tengok muka saya. Apa salah saya? Mereka kata if tengok, mesti gelak. Kurang ajar. Hahahaha bukan saya buat apa, saya just cakap something, then mereka gelak XD hahahah lantak koranglahh :P then time RC, yeahh ngantuk. Banyak kali phone cikgu berbunyi, time cikgu gayut lah saya dan other classmates tidur hahahha. Suddenly safarin cakap "bangun! Bangun! Sahur sahur!" hahahahaha. Cikgu kesian ngan kitaorang, so beliau suruh tidur je lahh heheeee. Thanks cikgu Mansor :DD

Balik rumah, rumah selerak gila. Angkat kain, kemas rumah, kemas dapur, after this nak sidai kain. Rumah tak bersihkan lagi arhhhh tensionn. Ni nak restkan minda jap.

Endingnya, saya happy hari ini :D err motif? Taktahu. Ni blog saya, so suka hati saya lah. Wekk :P hahahahaha as-salam :)

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.