Bunuh Kertas??


As-salam. Haa apa bunuh? Yelah, saya rasa macam nak bunuh kertas. How? Koyak, bakar, baling dalam air. Ahhhh~ indahnya kan? Sebab apa? Exam dah lepas, ye syukur Alhamdulillah :DD cumaaaaaa, satu je ; tak tahu ada A atau tak. Sadis kan? Hampir semua subjek saya menjawabnya dengan perasaan dukacita. Ohhhhh mannn :(

B.Melayu - yeahhh tak study banyak pun haritu. Ingatkan soalannya tak mencabar, yelah. Part Tatabahasa ngan komsas je. So saya baca ala kadar jee :P tak sangka pula soalan yang cikgu.Rahman buat agak mencabar. Yang tak tahan, part peribahasa. Ada 1 peribahasa yang sepatutnya ; Bagai Kaduk Naik Junjung. Yeahh, it supposed to be like that. Tapi apa yang saya jawab? Bagai Kaduk Jadi Penghulu. HAHAHHAHAHAHA saya lupa peribahasa tu, tapi faham maksudnya. Errr~ hebat tak? Hahahaha tapi kira better lah jika nak dibandingkan dengan Adilah. Dia jawab Bagai Kodok jadi apa entah. Whattt?! Kodok? Hahahhaahhahaha :P

English - Perghhh wa cakap sama lu derr, wa tak berani nak target A+. Haaa tak susah mana pun, Tapi saya tak pernah dapat A+. Yelahhh, malas belajar dan lambat pick up katakann HAHAHAHAHA what ever it will be, saya nak target lulus je lah HAHAHHAHAHA *joke :P

Chemistry Biology Physics - Eh apa tu? Hahahahaha bio saya dah sah-sah separuh nyawa battery handphone saya dah merah. Tak ada ilmu langsung. Entah lulus, entah tidak. Hehehehehe terukkan? wekkk :P ngaaa kimia alhamdulillah tidak sesulit seperti sebelum ini. Saya harap saya LULUS. hahahahhahhahaha jangan kata saya teruk cause everybody's not perfect :P Fizik saya alhamdulillah boleh buat, tapi ada sedikit kegeraman melanda dalam diri saya. Yelahh, topic yang saya suka, saya tak boleh jawab. Sedih gilaaaaaaaa~ tapi saya tetap bersyukur sebab alhamdulillah lah saya rasa ada perasaan puas dalam hati saya selepas menjawab ketiga-tiga paper beracun ni ;D

Add Math and Math - Hehehehe math lebih susah berbanding Addmath? Tak percaya? Belajarlah Addmath. Sesungguhnya anda pasti akan mengiyakan ia. How comee? Hurrr~ entahlah baby, saya pun tak tahu. Saya suka addmath jika nak dibandingkan dengan math sebab math banyak bentuknya. Dan saya tak suka benda yang banyak bentuk, nanti dia tak setia pada yang satu sebab banyak pilihan. Haaa tak paham? Hehehehe biar saya je yang faham. Apa-apa pun doakan saya memperoleh keputusan yang cemerlang dalam both subjects ya? Terima kasih :D

Sejarah, Reka Cipta, Agama - Yeahhhhh subjects gila tu saya harap tidak seperti dahulu kala :) Tapi yang pastinya marks RC saya pasti jatuh merudum. Ya, sebab saya tak baca :P buku teks tak ada. Midterm duluuu pun saya baca time pagi nak exam tu tauuu. Alhamdulillah dapat A :) Tapi kali ini, jangan harap nak dapat A :( heeee. Sejarah saya harap keputusannya agak memuaskan saya, Insya-Allah. Begitu juga dengan agamaa :)

Kalian doakan saya agar bersabar dan redha dengan keputusan ujian 2 saya pada kali ini ya :) Terima kasih banyak-banyak. Hanya Allah saja yang mampu membalas jasa dan budi baik kalian, insya-Allah :) as-sala.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.