my listernerS


As-salam. Yeahhhh setelah sengsara and feel like cursed at my own self, at last i feel bit but not little ; free :) Thank you so much for my best friends ; Nurul Ain bt Ahmad Kamarul Zaman, Nur Adilah bt Mohd Fuad and Aina Shahira bt Sapian Azhar <33

Life must go on, dude (surely to myself) pfftt. Hahahaha now i'm trying to avoid myself to keep playing with handphone. Just focus on other things. Its that good? Idk, i'll try :DD Just pray to Allah~

Oklah, even tak ada selera makan, at least ada sahaja benda that make me smile every 24/7 . Praise to Allah. Anddd, for the first time, i feel like i'm so 'empty'. Yeahh, really empty. Surely, i almost cried to deal with this problems. Ohh yeahhh, mr.miserable has been entered into my brain, soul and heart.. Pathetic right? ...

yeahhh like i care if korang nak kata english saya berterabur. Biasalah, budak baru nak up hahahaha. And for your informatin, maybe i'll give my phone to someone that i believe. Opss pegang je tau :P err yeker nak bagi? Ahhhh syakila, kau kena bagi jugak! Gedik! Ahahhaha tengoklah dulu ;P


"Ya Allah, kau ampunilah dosaku, dosa kedua ibu bapaku dan hamba-hambamu. Sesungguhnya kau maha Pengampun dan Pemaaf, ya Allah. Ya Allah ya tuhanku, kau berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi hidup ini. Kau berikanlah aku iman yang kukuh. Kau bantulah aku, hambaMu yang hina ini, ya Allah. Aku mohon kepadaMu ya Allah. Jauhkanlah diriku daripada perkara yang mendorong aku ke jalan syaitan (maksiat) yang boleh merosakkan diriku, ya Allah. Aku hanyalah hambaMu yang sungguh tidak kuat, ya Allah. Hanya kau sahaja yang aku meminta. Tiada siapa lagi yang aku mampu meminta melainkan kau, ya Allah. Aku mohon padaMu"
Errr doa apa tu? Heeee peritnya hati aku. Eh classmates saya sekalian, jangan ungkit benda ni kat sekolah tahu. Nanti aku malu =.= yeahh, ni doa saya. Kalian ada? Takde kan? Ehh orang tu sama doa lah. Hahahahahaha Eii doa pun nak kecoh ke? Ah lantaklah. Doa saya, bukan doa awak :P Yeahhh. Malu la pulakk =.=

Eh saya ni takada pendirian sangat. Cakap je nak buat, padahal? Hampeh jawabnya. Haii malangnya akuu..

Dah ah, cau. As-salam.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.