Perli atau .... ?

as-salam. Dengan ini saya ingin mengumumkan bahawasanya saya sedang merasakan bahang api meresap kat diri saya. Woaaaaa~ tahniah Syakila :DD hee terima kasihlah sebab undi saya untuk membuat blog yang seterusnya. Hahahahha gelak tu gelak juga, memang saya tengah marah pun..

Pagi tu saya jaga pagar utama dengan Z. Kawan baik saya serta rakan seperjuangan saya :P hahhahaha. Saya tanya dia "weh aktiviti cps sure ke nak buat camping kat sekolah?" tanya saya. Then Z kata "entah aku tak tahu. Tapi ramai yang nak." Okaylah kann. Then saya cakap "haa aku dah cakap awal-awal ya, if kat sekolah aku taknak join. Hahahaha" . Marah kan? Hahahha ehh belum lagi part marah :P yang nak emosional ni kenapa? Hahahhaha :P Then tiba tiba seorang makhluk Allah yang tersenarai dalam list sebagai seorang manusia, berkata "kita nak buat benda ni, bukan fikir standard. Tahulah orang kaya.." katanya sambil menjeling kat saya.

WHATTT? Saya fikir standard????????!!!!! Pada masa itu saya sangat marah. Tapi masih lagi boleh bergurau dengan Z. Hahahahha. Hello encik a.k.a manusia, saya if fikir standard, saya tak sekolah kat situ tahu. Saya sekolah kat tempat yang budak loaded, kelas ber-air cond, senang cerita sekolah dekat sekolah kebangsaan sanaa. Eh awak boleh fikir tak kata-kata awak tu? Janganlah perli saya, malu tahuuuuu :DD HAHAHAHA. ehem saya tengah marah ni..

Saya taknak join aktiviti sekolah bukannya apa, cuma saya nak tempat yang best dan boleh dijadikan pengalaman yang menyeronokkan. Salah ke? Lagipun dah 4tahun saya ngadap sekolah tu. Haihhhh hibanya rasaaaaa~ Bukannya saya geli or what. Eh geli? OMG nak geli pasaipaaa? Grrrrr~ Lagipun saya memang taknak camping kat sekolah sebab nya RAHSIA. huhhh rahsianya? err saya takut. Dah diam bla bla bla bla~

Saya harap saya boleh cakap kat awak "mind your words please" tapi apa yang saya mampu ialah jeling lidah kat awak. Itupun sempat lagi kan? Saya takut nak gaduh dengan dia, sebab saya tak suka mencari musuh. Biar musuh yang cari saya. Eh tapi macam biasalah, buat appointment dengan parents saya. Biasalahh bila dah ramai musuh ni, parah jadinya :P HAHAHAHAHA

Saya nak minta maaf lah jika ramai yang terasa dengan statement taknak camping di sekolah itu yaa. Saya ada sebab muhasabah sendiri. Even masih marah dan sedikit geram dengan manusia itu, saya tetap boleh senyum kat manusia itu pada masa akan datang. Insya-Allah. Err hahahaha okaylah :D tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.