2013


Hi assalamualaikum, people =)

Skang ni yang sekolah, tinggal adam and intan je lah. Kelakar bila mak and abah ingat saya masih bersekolah =P

Time tengah syok tengok tv ngan kakmy and kakla, mak dari dapur nak ke ruang tamu dah start tinggi suara.

"Age, pergi tidur awal! Esok pagi susah bangun. Kang hang bangun lambat, mak takmau beli barang sekolah ang," *serius benauu*

And time tu saya malas nak layan, teruskan menonton tv sambil biar mak memikirkan sejenak hahaha.
Kakmy and kakla suddenly looked at my face, kteorang muka buat memang nak tergelak and tanda soal.

"mak ni biar betul?" hahahha

"Mak! Age dah habis sekolah la. Dah besaq dah.."
"Ehh.. haah la. Tinggal adam intan je ler.."

Nada serius, tapi muka tersengih. Omey mak hahha. Kitaorang 4 orang gelak, sambung tengok cite 2012 boringly.. Hahaha

Semalam balik kampung, kait moktan. Banyak la gak, tapi saya dah jemu makan. So tak sentuh pun moktan kat rumah. Time otw balik ipoh, kteorang 3orang cite kat abah time dalam kereta. Abah gelak je lah.
Time nak dekat sampai, ceritalah pasal kesiannya adam intan nak sekolah, sedangkan hati aku sedih tak dapat pergi sekolah dah.

"Duit belanja tak prepare lagi.." bilang kakmy.
"tu lah, esok dah sekolah. Abah dah lupa kena bagi duit belanja." saya bersuara.
"Intan adan tu bagi rm3 sorang je.." Kakmy cakap lagi.
"Age dahlah kena bagi rm5" abah berseloroh.
"hmmmmm..." saya kakmy and kakla terhenti seketika. Pehtu saya jerit,
"Abah pun sama ngan mak! Hahahahah!!" 
"Abah test je.." elehhh abah..

Tak sangka kan, dah tak payah sekolah dah saya ni. Sedih angat angat.. Hahaha :P tapi kelakarlah parents saya ni. Omey iyeww.. Hahaha..

Harap kehidupan saya selepas bergelar lepasan SPM ni semakin better than before. Risau sangat what will happen in my future. Pheuwhh~

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.