Template

Wei malas la nak tukar template baru. Aku dah naik bosan dengan blog aku ni. Siapa volunteer nak update segala pasal design blog aku? Aku upah dengan jadi pakwe aku sehari. Confirm aku manja dengan kau sampai kau cair. Okay, ini sebahagian dari gurauan bodoh ku. Lulz.

Jujurnya, aku malas gila nak tukar template bagai. Tapi, mood aku berubah-ubah. Kejap nak lawa, funky, gewdiks, black, white, simple, error, deactive. ZzzzZZZzzz.... shut down.

Tapi bila difikirkan tentang kerajinan, aku tukar la.. sikit.. tapi tetap buruk =P

So, don't judge my blog if u didnt read my entry yet =P its fun wehh! *godaan*

Eh, I got 2 new stalkerssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss. Both of them cute tau, I namau bagitahu nama diorang. Maluuuuu~

Ah bangang gedik.

*seriously entry ni memang gedik*

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.