Wrong-doer

Bila ada mood nak blogging, idea memang mampat kat otak ni sampai queue tunggu turn nak cerita. Last-last, satu habuk pun aku tak ingat. Blogger konon, update pun setahun sekali(k tipu).

Guess what? What? What???!! Taknak teka? Okay nak nk sign out. LOL
5.15am and saya tak tidur lagi dan nanti tusyen pukul 9 dan kena tolak dari rumah awal setengah jam dan kena siap sejam, solat. Teka pukul berapa. Taknak cakap.

I'm a wrong-doer, simply as orang bersalah la. Pengdosa(ada ke?). Saya mesej Hanin and Aina, asked them if they know how to solat Taubat. Sadly they didn't. Ehem aku tanya sebab diorang yang ada kredit selalu dan aku tak malu to ask to. Anddd.. Terpaksa buat niat sendiri sebab time tu desperate gila nak solat taubat(gedik). Alhamdulillah tembakkan niat aku tu betul.

Exam lagi 3paper left - biology, chemistry and RC. Duhhhh~ Dahlah haritu buat addmath and fizik macam nak gila sampai aku "mampoi ah.", tolak kertas kat tepi, zzzZZZZzzz... "okay masa dah tamat" "ahh ZzzzZZZZ.."
Orang sibuk rushing baca for physics paper 3, aku layan tido aku kat meja. Usha belakang kot kot ada sepesen macam aku, tak sangka ada 2-3 kerawtsss. Love u girls :')

Awesome moment bila ada orang kata aku terror math, tapi sad moment bila aku memang terror menembak jawapan kat paper 1, stucked kt soalan graph. Cehh.. Ajar member "okay, kau kalau graph ogive, ingat je CuO. Copper Oxide. C stands for cummulative frequency, U stands for upper boundary, O stands gor ogive graph lah! Then Hitz.fm stand for Histogram-frequency-midpoint. Confirm kau fullmark!" At last, keluar FREQUENCY POLYGON which AKU TAKTAU APA PUN. Aku pun "ahh mampoi aaa. Bom bom bom!!!" Habis peluru aku.

Time fizik? Liana perli aku, "orang pandai bila orang rushing jawab exam, orang tu duduk peluk tubuh watching people, suffercating.." and i was like -______________- aku tak tahu apa aku jawab sampai semua konsep fizik aku batai, givap, and peluk tubuh like I'm a Hero.

Addmath? Byebye A+, jumpa time SPM. Tu je aku mampu olah satu hari aku jawab exam addmath haritu.

Sekarang ni aku berharap sangat yang aku tak ada G. Biasanya lead team-G ni Kimia. This gorgeous subject aku tak pernah lebih 40, ever.. and might not be for ever insyaAllah. Then pengikutnya ialah Biology. Yeahhh... Waktu form 4 sejarah tak pernah lebih 40. Laaa ni, target 100 terus sebab cikgu Arif ajarannya mantop! Ehem, excuse for the soalan bocorzzzsss sedikit :P

Takut nak target A yang mungkin akan diwakili G's. So, duit je lah. What duit? Doa Usaha I____ Tawakal. Saya lupa I stands for what.

Tuntasnya, saya harap saya berjaya dalam Peperiksaan Percubaan SPM yang killing 5Science almost 3weeks!!! Umpama perempuan yang putus haidnya. Okay itu perumpamaan Ika. He is p*ngg*ung, he said by himself okay. Well, I called him as Ika sebab taknak bazir saliva jerit IKMAL.

Hahahah bye

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.