30th September

As-salam. Last day was Aina's birthday.

HAPPY BIRTHDAY, AINA SHAHIRA BT SAPIAN AZHAR.

Yeahhhmannn. Dia gedik, tak suka dia. Ramai orang tak suka dia :P Hahahhahaha *joking* . Dia monitor in my class. Yeahhh she's a good monitor(sometimes :P ).
Oh btw, dia kena jadi pengawas. So, welcome to Prefects' world. Mati kau, Aina :P

Huahuahuha. Hari tu kan kan kan, ada sekali salah faham ngan dia. tak bertegur, time raya pula tu. Hahahhahaahahaha matngok. Tapi, dah ok dah. Kan baby aina?

Dulu dulu, meme tak rapat ngan dia. Saya rapat pun ngan other SV's group (our group's name). Kalau ngan dia je, terus awkward. If i with her, we just keep silentlt and do some stupid funny moment yang sebiji macam an ordure. Hahahhaha

Sekarang?

Tidak lagi!!!!!!!!!!!!! :P

Dah rapat dah, kot lah. Hahahahhahahahah :P 

Nak tengok gambar dia dengan hadiah yang telah diberi hasil titik peluh duit walin dyy ayong iena?


Aina shahira(click click)

Ok tu je gedik. As-salam :P

Recent update *2013* : omg aku macam tak percaya aku buat ni hahaha and aku lupa apa yang salah faham between kau ngan aku tu hm hm hm =P

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.