My Birthday

As-salam. Yeahhh, today is my officially Birthday. Sweet 16 lah konoooonnn. Hahahhaha

Tengah malam dah ada orang wish, call semuaaaa. Hehehhe thanks to all my babiess :D
Hadiah? Hehehhe tak ada pun takpe, tapi seelok-eloknya ada kanlah ya *joking*.

Ohya.

Tadi pagi sebelum pergi sekolah, mak abah wish birthday juga. Mak peluk peluk keseronokan, abah cubit cubit muka. Katanya,

"wahhh age dah besar. Dah boleh kahwin. Dah boleh kahwin"

Mak gelak.
Abah gelak.
Saya?

Hahahahahhahahhaa gatai nok.

Takdelahh. Hmmm kat sekolah pun ada juga member wish. Thanks korang, aku benci korang. Hahahahaha. Seronoklah harini. Even tudung sekolah yang tiap hari rosak pun*pakai helmet, tudung bawal ; of course rosak* tiba-tiba ok. Pelik saya.

"maybe birthday kau kot. Tu yang tudung kau ok. Hahahhaha"

Bak kata dy. Hahahahaha. Betul lah kot. Means, esok rosak baliklah?

Tettt

Hadiah 1st yang saya dapat ialah ciuman dan pelukan dari boipren.

WHAAAAATTTTTTTTTTT???

Chill. I'm just joking. Lol :P

Hahhahahaha. Familt wish, friends wish tu dah dikira hadiah lah :) I'm happy for that. Ain bagi chocolate. Comel. Pembalut coklat tu nama KYLA and ada gambar saya dengan ain. Sweet kan? Muka saya jelahh. Hahahhahaahha *joking again*

And happy jugalah hari ni 1st day of Final Examinations. Paper Physics mula-mula. 3-3 paper harinih. So, i'm done with one subject yang almost a year saya belajar.

Nak ambil kesempatan, nak ucapkan terima kasih buat Cikgu Asmaliza yang mendidik saya dan friends kat kelas. Kesian cikgu. Budak laki selalu bising, saya je baik. Jerit jerit bagi cikgu sronok bila bagi effect pengajaran cikgu. Huahauhauhau

Eh hello. Tu cara nak improve pembelajaran kita ok. Kita jerit sambil menjawab soalan cikgu. Ya, itu cara terbaik. Hahahhahahahaha. Eden tak terro physics pun -.- tapi, who cares? You? Ok i love your eyes. Bye

Esok paper Bio 2 and 1. Plus, Aisyah's birthday. She's my classmate. Yeahhmannn. HB aisyah :D

Ok Ok. Tak tahu nak update pasal apa dah. Malas nak upload gambar coklat tu.

Musim Periksa. Busy study. K, as-salam.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Procedure of taking a legal license/ prosedur mengambil lesen!

Mari Belajar Ruku'.