Gadjet dan kemarahan.

Hi assalamualaikum.

Aku bengang gila. Bengang wohooo..

Aku memang bukan pengguna touch skrin yang setia. Sungguh tak sesuai. Memang tak hengen nak touch screen ni. Untung camera lawa je..

rilek bro. gua maintain tak tuar handphone baru. gua maintain.

gua ni last dapat hp baru pun masa form 3, tu pun zaman handphone tebal lagi kann.. so gua bangga aa dapat handphone sony j105i. nak nanes tau..

aku taktau rupa paragraph aku cemane sebab ni pun aku update blog kat benda tacskrin ni.

aku tak tahan dah.
tapi malas keldai nak on netbuk. lengoh tengkuk.
ni untung-untung je taip sambil baring. nikmat Allah bagi kat aku............ sambil guna benda tacksrin ni grrr..

aku bercakap benar tanpa niat nak kelentong dan sejujurnya aku rasa aku lari zaman apabila,

AKU DAH BANYAK KALI TYPO WAKTU MENAIP POST NI.
NI AYAT ATAS PUN BANYAK TUPOGAHAGAJQUGW BENGONG TYPO. AKU MALAS NAK PADAM!

Hhahahahahaha.

waktu aku excited nak gosip dengan akem pun banyak typo.
walin pun.

peh sedap gua kena bahan.

Tapi, ekceli benda ni memang uji tahap kesabaran kita semua.

typo for the first time, ok lagi.
second time, ok lagi.
third time, k.
forth time, "eh eh.."
fifth times, "heyhhhhh"
sixth times, "haihhhhhhhh"
seventh times, "aikkk melampau ah ni.."

Thousands times, "grr baik"

dan akhirnya tulisan korang menjadi "hey senua alu conel snagat eheh aky rypo ni pub aebab aku taip lahu2 mmg juara of typp la aku ni hahahahhahagag"

pehhhh..
sengau comel je suara bila baca. kahkah.

sejujurnya hampir 98% yang aku taip adalah lebih kurang 2-3-4kali baru jadi ejaan asal. memang menguji kesabaran aku.

nak nanes........

ni hwnpon adik aku ah. tgok tu rypo dooo aku nalas bak padam bain hahahahahava twrgelak twngok cara aky taip.

tu la typo aku. haihhhgggg
twngok
tengok dia ha
tengoj
tengok dia hadi
tengok tu dia typo balik!

done for one sentence! hahahaha
aku malas nak padam. booo..

takde mood nak taip dah. seksa!!!

jangan lupa solat dan buat amalan nawafil :-)

Fi amanillah...

Good night,random citizen!

Comments

  1. hahahha .. xD
    klakar tengok typo ko . hahaha .

    ReplyDelete
  2. ahaha . rilek ah bro . =)
    see ya at school later , =D
    miss u soooo much ! ahax . lame tak jumpe ko jd rindu plak . ahaa .

    ReplyDelete
  3. amboi kau rindu. ye aku pun riririnduuu kt kau and others, especially girls la. hehe :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.