Curiousity.

Korang percaya tak dengan diri dan kejayaan korang?

Aku tertanya-tanya dengan diri aku.

"Aku ni boleh ke?"


Ya, ini permulaan aku. Permulaan segala rintangan. Permulaan dari bawah.
Tapi....

Sejenak berfikir.


"Adakah aku tidak akan berubah?"
"Aku masih yang sama...?"





"Semua ada keistimewaan tersendiri.."

"Ya, tapi aku tetap aku. Masih dalam kekaburan alam baru. Masih.."
"Masih yang sama....?"


Apa yang sebenarnya aku ingin tahu? Apa? 
Justeru aku tidak tahu.
Aku tanya apa, masih gagal untuk jelaskannya..

"Hidup cuma sekejap."
"Ya, selagi nyawa dikandung badan. Bertarunglah!"

Masih.
Aku tidak dapat hadam apa semua ini.
Aku tidak dapat bahaskan apa yang aku cuba fahami.


"Kejayaan ada. Disorok. Dan dihadiahkan. Semuanya, dari Allah SWT."

AKU MASIH LEMAH.

...........................



Aku pun tidak tahu.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.