Keputusan SPM.

Lulz. I wont update about 'what are you guys thinking'.
No i wont...................................
until i reach university..
Then, i will talk about my result.


Umm.. don't expect to much from me.
Nampak je macam ni, tapi result tak segempak mana.
Alhamdulillah, sejahtera lulus.

Sayang sekali subjek yang kerap aku dapat A, aku jatuh untuk mendapatkannya dalam SPM.
Subjek sains; tidak pernah aku menyesal kerana aku tidak mengalir ke arah tersebut.
Aku hanya mengucap 'Alhamdulillah' sahaja.

 Baiklah. 
Aku bagitahu sedikit.

Aku ada 3D yakni Fizik, Biologi, dan Kimia.

Cukuplah sekadar lulus.
Aku bukanlah bercita-cita untuk menjadi paramedik berkaliber,
bukanlah untuk menjadi ahli kimia terhebat,
dan bukan juga untuk menjadi ahli fizik yang tersohor.


Itu sudah tidak selayaknya bagiku.
Alhamdulillah, cita-cita aku masih tidak terhalang.


Tapi, aku sejenak berfikir....

Layakkah keputusanku ini untuk mohon ke IPTA?
Layakkah dengan keputusan aku ini?

Berbekalkan B pada Bahasa Melayu, layakkah?



Wallahualam. Aku hanya mampu berserah kepada Allah SWT.

Pada kawan-kawan yang aku kasihi, aku tekankan sebelum kalian terlepas.
Sebelum mohon UPU, silalay layari laman web imascu. Silalah dan tolonglah!
Aku tekankan sangat-sangat. 
Pada sesiapa yang memerlukan pertolongan, aku orang pertama yang akan angkat tangan.

Just contact me through anything.
Hiks.


Okay saya ada hal. Anyiong~

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.