Walkieeee

Hi guys, may peace be upon to us. Ihihihi

So, tadi tak pergi tuition sebab ada latihan kawad. Okaylah, tebus dosa sebab semalam tak pergi ;P Then, balik tu sambung baca novel baru, namely Versus. Superb! Aha~ Tak baca habis lagi. Then, tidur dengan CotDot. We slept comfortly.

This petang or maybe malam, me and my adam, kakda and abah are going to KL. We will celebrate Intan's birthday at _______(i don't know where it is) as Intan was there since yesterday with Kakla and Mak. Mak sent them to rumah Kakyu, then went to the hotel because mak have a meeting there and accompanied by kakmaaa. Kakmy dah tidoq rumah kakyu. So, kat rumah tinggal me, kakda, adam and Abah ^^ I'm so excited because nanti malam konvoi adik-beradik. Mesti seronok :D
Esok abah pergi Johor. This night kakda kata tidur kat hotel, IDK lah. Esok menetap kat rumah kakyu :D alamak, skip tuition lagi. Addmathhhh!!!! Ohmaiiiiiiii. I'm gonna be screw.

Wish our journey in safe mode, insyaAllah~

Anotha 1story. Pasal result Test 1 gua. Agak down sikit sebab paper Fizik memang teruk gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(and many more). Fizik yang aku cinta time form4, spoil time ujian 1 :( mak pun kata asal Fizik menurun semua, then gua cakap ah soalan merepek. Hahahahah. Ceh, last year seronok gila cakap depan mak kata age kena puji ngan cikgu dapat markah yg memberangsangkan kat paper 2. Tuhan tarik balik. Astaghfirullahalazim... Jangan show off. Ambik~ Tapi saya cuma nak mak saya happy. Ahhh belum SPM. Wihiiihi~ InsyaAllah.

Saya taknak list kan result. Teruk. Hahahahaha kang classmates baca mesti kata aku berlagak. Hahahahahha takdelah, kertas chemistry tak dapat lagi. Tengok paper tu je, if gagal, wa tulis. If tak, wa taip semua. Tapi, wa ada 1E. Fizik le tu. Soghi, akan di-improve.

Ok, selamat tinggal awak.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.