Guitarrr

As-salam.

Saya ada gitar. Duit tu saya guna duit saya sendiri. Keluaran yammaha :P Hahahaha. Murah je. Tali nombor 1 dah putus, saya dah beli baru :P

Masalahnya sekarang ini, bunyi nya dah lari. And kakak saya takde, dia kat Uniten. Kalau tak, dia yang tolong betulkan. Huwaaaaaaaaaaa.

Habis tak ada mood nak main guitar :( Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm *sedih betul ni. Hehehe :P

Tunggu masa nak gerak JJ, nak beli capo pula. Teruja ni. Tapi dii kata murah je, rm17. Ingatkan mahal. Ecececececce :P Kang aku tak bawak duit extra, satu hal pulakk ==

Next year cadang nak beli guitar baru pulak kalau duit tengah masyuk. DSLR tu dasar lah aku tak mampu nak kumpul duit. Bai. Bukan apa, malam tadi ada mimpi. Mimpi beli guitar baru T.T jenama apa, saya tak pasti tapi ada 'co' lah. Sedihhnyaa. Gitar tu gila sempoiii! :D tapi, yelahh. Mimpi. Bukannya jadi kenyataan pun kan. *mimpi saya je lah :P

Oh duit, datanglah pada diriku yang kesempitan wang ini. Aku cinta padamu. Aku just nak bagi kamu kat owner yang sepatutnya jaga kamu, namely ; penjual guitar and penjual DSLR :P Hahaha

I wish -.-

As-salam

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.