Raya :OOOO

As-salam. Saya nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada mak dan abah yang berada dalam bilik tengah tidur, kakmy kakma and ain yang berada dalam kerera sekarang ; mereka otw balik KL kes budak U nak exam :P, kakla kakda yang tengah tidur lagi tapi nanti pagi nak balik hostel dah sebab nak study :D kakla SPM and kakda STPM. goog good. Adam intan yang tengah tengok tv cerita hindustan, best tau cerita tu, hihi. Ciktam yang tengah duduk kat dapur, oyen yang tengah jalan-jalan kat luar dan nanti akan balik sambil meow menunjukkan tanda kelaparan :D , tok tokwan saudara-mara, rakan-rakan dan semua yang mengenali saya tidak kia suka atau benci ;

Saya mahu meminta maaf jika saya ada melakukan kesalahan besar atau kecil. Saya cuma manusia yang tidak kenal erti salah atau betul dan saya adalah manusia yang sering melakukan kesilapan berulang kali. Saya minta maaf. Hehehe

I want to apologize if I have a great-great offense or offenses. I just don't know what the meaning of human-right or human-wrong in any-side and I'm a girl who often make mistakes repeatedly. I am soo sorry. Hehehehe

Perghh ayat, menyampah makkkk. Hahahha. Itu jelah yang nak diberitahu.

Btw, cikgu kimia saya ada cakap ; "kenapa markah kimia awak teruk sangat?" sambil muka berkerut dan senyum.

Hahahaha, cikgu, maafkan saya. Saya memang tak pandai kimia. Tapi, saya akan usahakan dengan lebih apabila SPM menghantui saya. Insya-Allah.

Dan perkara yang buat saya rasa seronok-humble-weird ialah saya dapat paper fizik ; markahnya agak boleh tahan. Cikgu kata dia tak sangka saya dapat markah macam tu. Usually iena and raja yang boleh capai markah macam tu, tup tup saya pun boleh tapi saya kurang 2marks jelah :P
yang sedihnya, adakah cikgu beranggapan yang saya tak mampu untuk dapat markah yang lebih kurang dengan budak pandai kat dalam kelas? Kenapa bila saya tinggi, semua terkejut? Hashaha nampak sangat aku ni tak layak dapat. Wakakaka
*cikgu, jangan marah. Saya sayang cikgu.

*jangan touching :')) itu hanya luahan yang menebal dalam jiwa saya. Hahahaha

Kidding :P

Tu jelahhh. Jangan harap aku nak bagitahu markah exam aku :P kalau tak ada G, baru aku bagitahu insya-Allah :D

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.