Tak ada pendirian, mungkin.

As-salam. Saya ni tidak ada pendirian. Kejap nak blog cantik, kejap nak blog simple. Entah apa yang akan jadi pada blog saya ni pada musim yang akan datang. Cehh macam ada rancangan pulak aku. Tapi yelah, kita hanya mampu merancang. Yang menentukan, macam biasalah. Ang taktau, ang tanggung.

Gitar. Saya sering main. Tapi, sangat 'hanco tapi maco' macam tak reti main. Urh, dah memang tak reti main. Tahu chords basic je. Mana tau chord yang ada sus over 9 10 100 ape lahh, memang tak tahu. Tu pasal tak pernah upload video kat youtube. Pasal youtuber tu, dalam perancangan. Tapi, bukan masa terdekat. Mungkin, selepas SPM. Cehh, bajet ada penonton setia. Alih-alih, sepuluh je viewers. Itupun aku yang bukak ikut berlainan PC. Treat orang. Poyoo, booooo~ So, tunggulah video saya. Saya akan buat, janji! Tapi, tunggulah masa saya dah berumur sikit =)

Saya tak ada kemahiran. Gitar? Itu pun accidently minat. Habis rosak jari aku ni tau. Ecececece. Saya bolehlah main lagu yang senang je. Senang cerita, lagu yang guna chords yang sama. Contonhnya lagu Baby, Marry You, Zombie dan sebagainya. Macam banyak je 'sebagainya' tu, kan? Hahaha. Tapi, tulahhh. Suara memang tak sedap. Nak buat macam mana, tak ada bakat menyanyi, bakat main gitar sikit je ada. Ada sesiapa volunteer nak tolong naynyikan untuk saya? Ehh malas nak betulkan ejaan. Nyanyikan. Haa pepaham lah.

Beli gitar beratus ringgit, ecececece tak boleh blah cakap beratus. Beli gitar bersens en, tapi dibiarkan ia acap kali dipetik lagu yang sama. Saya ada 3 gitar tapi hanya satu je yang officially hak milik saya sebab saya beli guna duit saya sendiri. Lagi 2, adam dan kakmy punya. Tapi mereka tak guna, jadi saya berlakon yang saya ada 3gitar. Hebatkan lakonan saya? Terima kasih, cinta. Cinta? Ehh saya single, no cinta cinta. Kalau cinta datang, biarlah datang pada waktu yang tepat. Cinta monyet tu ada lah, tu pun paling lama 4bulan lebih. Wahh seriusnya saya bercinta. Time puasa susut 5kg tau akibat putus. Hahaha tapi itu 2bulan yang lepas, masih lagi tidak tahu erti cinta sebenar. Ya Allah, Kau ampunilah dosa hambaMu ini. Tapi sekarang, insyaAllah saya akan cuba fahami maksud cinta sebenar. Perghh, jiwang siot aku ni.

Tak kena topic pula. Ok, saya nak sageskan kalian supaya bawa-bawa bertaubat kalau korang ada buat salah. I mean it. Tak paham? Entahh. Hehehe as-salam.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.