Hari Sekolah penyeri hidupku.

Assalamualaikum dan hai semua :D

Wait, title tu gua tipu je. Sikit bolehlah percaya ekk..

Hari ni dah 2Januari 2012. Maknanya, lusa dah sekolah. Fuhh gua excited lah weh nak jumpa kawan-kawan, guru-guru, junior-junior, dan yang sewaktu dengannya. Rindu kalian. Eii geli. Part best ; gua dan batch '95 dah jadi senior. Boleh pijak adik-adik. Maaf gurau :P

Gua excited nak start sekolah ni, seriously. Bio dan kimia memang gua tak usik pun time cuti ni kot. Kimia je yang ada belajar kat tusyen tu je yang tampung otak gua yang ringan ni. Biologi memang gua tak sentuh. Kalau ada mood malam ni, insyaAllah gua akan bermesraan ngan biologi(insyaAllah) :P heee~

Barang-barang sekolah semua, baru tadi je beli. Time nak balik tu, boleh pulak gua lupa nak beli seluar slad. Dalam kereta dah pun. Mak kata petang ni kalau mak rajin, mak pergi ngan gua. Hmmm tapi apakan daya, mak penat dah. Fuhh nanti sabtu lah kot gua pergi beli ;/ Kasut pun gua tak beli lagi, nak kasut kulit tadi, comel woh. Hhahaha tapi gua tak tahu kenapa gua tak beli. Bangang betul aku ni. Gua ada beg sekolah kann, warna kann, PINK. Amacam, comel tak? Ok malas gua nak gelak. Janji gua suka warna pink.

Ehem, bukan barbie style okay. Tapi ikut style teenager lah. Tak main lah beg barbie, tu di kala aku di sekolah rendah. Sekarang ni gua dah senior semua tahap di sekolah woh :P wkaka. So, bag pun ikut tuan dia lah. Okay bai.

Hari Rabu ni, nak pakai blazer or baju kurung? Ke baju PJ? Takpun baju KPA? Hahahaha tak boleh go nak pakai baju berjenis-jenis. Gua kan pengawas, kena bertauliah. Blazer diutamakan, lain-lain baju didahulukan. Peace.

Selamat Kembali ke Sekolah, adik-adik dan yang seangkatan denganku :P

Assalamualaikum.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.