Encik Mimpi

Aku sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Encik Mimpi.

Aku suka bila..

Aku buka blog dia. Dia punya post lawak gila. Bila aku baca je, ake mesti tersenyum or tergelak. Entri dia lawak tauuu.

Aku suka bila..

dengar lagu yang dimainkan olehnya. Dia upload video dia kat youtube, suara dia sedap :D time nyanyi pun, masih nak buat lawak. Dia nyanyi sambil main gitar.

Lagu dia yang dia cipta sendiri, ada yang best. Lagu dia yang aku tertarik nak main, lagu SUKA. Aku dah reti main dah(berlagak). Alahh, nasib baik chords nya senang je. Thanks ya =P

Ngaaa~ for those yang tengah down or what, tengoklah video dia. Sometimes, dia nyanyi serius. Sometimes, lagu serius pun dia tukar lirik jadi kelakar. Hehehehe

Yang gua tahu pasal dia, dia tu umur 24tahun. Study kat Trinidad, course ape tu.. Gua pun tak tahu. Dia tak bagitahu. Dulu study kat UM. Haaa tu jelah yang gua tahu. Tinggi pendek handsome semua gua tak tahu sebab dia tak tayang muka dia. Hehehe =B

Gua just adore gilaaaa kat dia. Chill yah =P hahahahha





Link-link tu, gua rasa agak bst buat korang yang baru nak tengok video dia. Kalau sudi, dengar jelah lagu dia. Kalau taknak, sudah =P

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.