Politik?

Aku pun sebenarnya tak faham apa itu POLITIK.
Aku tidak tahu apa punca POLITIK berlakunya perusuhan antara dua "watak" yang bercanggah pandangan.
Aku tidak sama sekali mengambil tahu tentang dunia POLITIK.
Aku hanya mahukan keamanan.
Keamanan tanpa berlakunya anasir-anasir.
Aku cuma mengharapkan, sebagai seorang rakyat yang "jiwa kosong", POLITIK ini meengalirkan sesuatu keamanan.
Keamanan tanpa dua pandangan berbeza.
Keamanan yang satu.




"Sambung bergaduh, masalah selesai sendiri" - Uuuuu~

Bertekak? Memang masalah akan selesai.
Bergaduh? Masalah turut selesai.
Berdiam diri? Mungkin penyelesaian masalah akan selesai dengan sebaiknya.
Ego? Turut dihadiri dengan keamanan.

Bekerjasama? Memang TAK DIPERLUKAN.

"kami sengaja kosongkan jiwa kami, kerana otak kami dah penuh dengan isu politik yang sering dipertikaikan"- Uuuu~

Hmmm..

Tak perlu faham. Tidak penting pun.

__________________________________________________________________________________________________

Kagum. Itu sahaja.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.