Guitar and Soul 2

Dulu, aku pernah ada seseorang. Dia pun reti main gitar. Muda setahun daripada aku. Aku? Bodoh tak tahu apa-apa. Terima jelahhhhh. Aku pada masa tu memang bodoh pun. Budak-budak lagi pandai. Aku ni yang terlebih bodoh nya. Bercinta dengan orang yang salah.

Tapi aku masih ingat kata-kata dia,

"Bila main gitar ni, tak kisahlah suara dia sedap or tak sedap. Tapi bila main dengan gitar, suara kita mesti akan jadi sedap."

Weh, asal suara aku tak sedap? Malah, pecah lagi. Alahh kau pun tak pernah petik gitar untuk aku. Ah abaikan.

Dan syukur Alhamdulillah juga, aku dah lupakan dia 100%. Alhamdulillah :)

No regrets because it already has been writen in your 'past'

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________-

Cerita lama ni tak semestinya 100% sweet habis. Aku pun bersyukur sebab ia memang dah dituliskan tidak ada happy ending aku. Aku pun dah malas nak ingat pasal memori aku yang aku rasa macam tahi tu. Geli tau.

Sekarang ni, aku tengah belajar. Mencari sesuatu, bak kata en.A

Aku dan sesuatu.
Sesuatu yang tidak pasti.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.