Bangun Lambat lagi...

Assalamualaikum and good morning!

First of all, I want to say a big sorry to mr.Paul because I'm not attend your tuition. Errr I'm sorry mr.Paul. Dah 2x saya skip kelas Addmath kan? So sorry.

Bodoh betul aku. Lepas subuh, sambung tidur. Tup tup jaga, pukul 9am. Memang melepas ah nak pergi tusyen ni. Geremm tauu..! Semalam saya tidur pukul 2am kot. Layan cerita hindustan kat tv3 : 3 Idiots.

Cerita tu saya dah lama tengok. Hari ini ada tayangan cerita tu, tu yang saya tengok lagi tu. Cerita tu superb! Rugi siapa yang tak tengok. Pasal friendship, life, ambition, love, effort.. Fuhh.. Quote dia ada satu yang saya ingat sampai sekarang..

Jangan mengejar kejayaan. Berusaha dahulu untuk menjadi cemerlang. Nanti kejayaan yang akan mengejar kamu.

Err macam tu lah ayatnya. Sweet kan? Saya suka. Anything, just Google kalau nak tahu further pasal movie ni. Cerita ni korang memang patut tengok. Best :D

......................

Saya tidur lambat lagi kerana, texting dengan kawan saya. Dia kelakar orang nya. Kenal awal tahun 2011. Namanya Anas. Hahahah :P dia selalu buat gusi saya basah. Tak bosan berkawan dengan dia kerana dia tu suka buat lawak :P hehehehe :P:P

......................

Ngaaaaa lapar ni wehh. Lapar lapar! :( nak makan apa? Huwaaaa dahlah, saya nak pergi dapur. Sosej menanti. Assalamualaikum.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.