Babyblog!

As-salam. Hey you guys, i miss you so much! So much! Much! Much!

Ops salah taip. It supposed to be 'i miss my babyblog so much' kbai.

You know what, I'm too excited bila dapat pegang laptop kakma sebab dia dah tidur. Saya terus log in blog and terus update new post just now. Tak tengok followers either increasing or decreasing. Don't say it is just on a constant followers. Pleasee biarkan ia berubah walaupun follower decreasing =P hahahaha. You see how much I miss my babyblog kannn. PC saya suddenly tak boleh nak log in google email or account semua. Tak boleh nak update blog or watch video yang under 18 kat youtube. Opssss.
What do you think of me after you read that statement? Don't ever think negative ehh. I watch video yang macam agak ngeri. Dengan ada google account ni, saya boleh tengok video magic tak jadi. Dia potong sana sini without censored or cut cut video. Best woh! Sampai ngilu 3hari 4malam tau :P

Ni banyak nak update, but you know(as usual), saya dah lupa -_______________________________- okay pergi tempah tangan untuk menyepak saya. Say sudi ='P atototootottotototo.

And(againnnn) you know what, all of you(all?) mesti curious kan asal lah blog saya ni tiba-tiba ada nama ngan babyblog dia kannn? Dulu duk kata en.A but now, babyblog. Hikhik apa you ingat saya suka exchanging benda special ke? Hahahahaha ehhhh jangan fikir benda negatif 'such as'(seperti, bukan contoh. Sebab ia dah memang kenyataan) babyblog tu adalah my special person in my life evahhhh! Noo, mana ada lah. En.A was(ehem! why you are not using 'is'?) my friend. Okay, is my friend baiiiii. Tapi dia tak bukak blog saya, so itu pasal saya berani-mati-ayam letak nama dia kat mana-mana blog saya. Peace yo.

While............... Babyblog is totally my boyfriend. I love him so much. If he dies, i feel like i wanna die too(dipetik dari novel ; aA+bB) *joking*. Babyblog tu nama blog saya. Kesian dia tak ada nama kann. Lainlah blog orang tu(dedicated to anonymous, so no offense pleasee :P ) ada nama untuk blog. Letak nama blog encik.david lah, encik.bloggy, cik.bloggy lah, encik.mimpi lah(eh itu blogger kegemaran saya :P ). Yeahh usually for blogger yang perempuan, namakan blog dia nama lelaki. While blogger lelaki sebaliknya. Cute kan? Cute lagi yenyen I :P ok tampar bai. So, i envy lah, blog saya dah gedik nanokk bagi saya log in sebab tak ada nama. Atototototo manjew nyeww blog kite ni. Thats why saya namakan dia 'Babyblog'. Perangai macam baby. Tampar karang. Hihihihihi :P
Lagipun, dah memang terdetik namakan blog ni Babyblog. Nama tak se-cool mana, tapi kira okay ah ada nama. Gedik pulak nak nama-nama ni. Ah biarlah. Kamu pergi depan cermin motor, tanya, "Babyblog punya tuan siapa? Ni blog siapa? Kenapa aku busybody? Kenapa tuan dia baik gila?"
Ok soalan terakhir tu jangan abaikan. Aku tak kisah kalau korang busybody IF/KALAU korang meng-iya-kan soalan tu :P hehehehe. But actually, saya tak ada lah jumpa blog yang namakan blog dia. Saja buat statement 12% betul je. Lagi 88% tu samar-samar.

So Babyblog, kau jangan nak terharu sangat bila aku buat post ni khas untuk kau. Aku tuan kau, dah tatang kau bagai air di dalam baldi bocor. So, balas balik budi aku dengan selalu tersalah taip kata aku baik. Okay? Baru aku boleh bekerjasama ngan kau, dear Babyblog :* muah ckit. Hahaha.

Dah malas nak merepek sebab kerepek pun dah berkulat. Adios amigos arigato Assalamualaikum.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.