Future dot dot dot :P

As-salam.

Hi semua. Saya dah ngantuk ni, tapi bosanlah nak tidur. Tunggu komen en.A sangat lama ;P kihkihkih. Fuhhh ngantuk ngantuk. Malam ni nak borak topik apa ya?

Korang ada tengok video perempuan tu dilamar? Title dia kalau tak silap, I've been proposed and I'm engaged :D fuhh hafal kot title dia. Terrr okayy. Video tu sweet gila :) Bak kata ramai perempuan, lelaki tu romantik habis. Saya pun geram actually :P ngaa trust me, lepas ni mesti ramai mudi-mudi yang nak lelaki lamar macam tu :P habislah korang wahai kaum Adam, nak beli DSLR lah pulak untuk future wife korang. Haa haaa tak tahu. Hahahahaha. Di pun nak lelaki melamar macam tu.. Kan, Di? :P wakaka. Aku tak cakap aku nak okay :P aku cakap video tu comel dan buat aku geram gileww jewww :P hehehe

Since video tu dah ramai orang usha, mesti ramai cik adik dan cik akak yang berangan nak future boyfriend/husband macam tu. Kann? Nak dilamar ikut gambarlah, video lah, skype lah, MMS lah(pun bolehh). SMS tu dah usang kot. Geli aiii :P


Aku dah kata, nanti mesti ramai orang yang nak lelaki romantik. Korang nak tahu siapa lagi romantik between boyfriend and husband korang, baca lah novel :P (promote). Kalau saya, saya memang dah lama pilih husband. Ecececece gatai. Eii lantaklahh. Bercinta selepas berkahwin itu bahagia atau sebelum kahwin? Kalau sebelum kahwin, korang mesti dah kenal antara satu sama lain kann? Nanti dah kahwin, boleh tolong uruskan hal suami/isteri tanpa ada sebarang masalah kerana masing-masing dah understanding.
Kalau bercinta lepas kahwin, suami isteri baru nak kenal each other. Masing-masing nak membiasakan diri dengan pasangan hidup masing-masing. Boleh je menjadi pasangan bahagia, kalau pasangan penyabar orangnya. InsyaAllah.

Kalau saya, saya akan pilih bercinta lepas kahwin.

Kenapa?
Kenapa?
Kenapa?

Lu fikirlah sendiri. Assalamualaikum :P

p/s: pendapat saya tidak berdasarkan video tersebut. Harap maklang.

Bajetlah.

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.