Ohh filem Malaysia

As-salam semua(s). Sihat?

Today is Monday. Last day was Sunday. Errr~ semalam pergi tengok wayang, Suatu Malam Kubur Berasap. Like i seriously, I don't know what is the aim of this movie. I seriously! Lawak tu memang lah ada, tapi lawak yang boleh digelak tak sampai 15seconds. I seriously(again)!!!!!

Saya bukan nak bertindak kejam, tapi saya harap movie tu tak kan wujud di ABO dsb. Rasa macam Urghhhhhhh!!! habis wehh.

Bosan.

Dan saya amatlah tidak tahu hantu mana yang rasuk orang sebelah saya yang gelak separuh mati walaupun dia menonton movie itu seorang diri. Saya dengan kakak saya ni asyik bertukar 'pendapat' je.

"Kalau dah habis, bagitahu orang. Ngantuk."

Mak dengan kakak lagi seorang tu tengok cerita Songlap. Dan semestinya mereka kata bestt :( dahlah ada kawan saya :P hahhahah gurau je. Shaheizy Sam dan Syafiee tu. Err taktau eja nama. Tapi tengoklah, saya nak tengok nanti! Hoooyeahhh!

Family saya semua dah tengok cerita Misteri Jalan Lama. Diaorang beli kat astro first. Saya rasa saya ni teramatlah bangang bila tak tengok cerita tu walaupun saya dah tahu jalan cerita tu.. Sedih kot hidup aku ni...

Sokonglah filem buatan Malaysia :P

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.