Mari terharu...

As-salam ;p

Hi semua, sihat? Kalau tak, pergi tatap gambar saya. Confirm sihat ;D peace yoo.

Btw, today I'm not going to tuition because today is rainy day ;P hehehe kira saya ambil kesempatan lah ni. Alahh maaflah, transport tak ada. Mak kerja, abah hari ini pergi KL urusan kerja juga. Naik bus, nanti I basah lepastu nanti I basah. Hmmmm susahlah macam ni. Lainlah kalau boyfriend I hantar, I sanggup bangun pukul 1a.m. bersiap tauu. Tolong muntah, please?

Okay gedik pergi tidur.

Last 2days penat berjogging. Err takkan sampai hari ini pun penat? Gedik. Kaki terasa lenguh lenguh lahh kamuu... Tak warm up sebelum jogging. Ni nak turun tangga pun, rasa lenguh. Hai parah dunia. Petang ni kena jogging juga! Aja-aja fighting!

Then petang tu after jogging, saya pergi pasmal dengan kakaks saya yang dah habis SPM dan STPM. Berlagak sungguh mereka. Diaorang beli makanan apa je, makanan ringan je sebab lepas kitaorang pergi, mak pergi ngan family sepupu mak kat Kelantan gerak pasmal jugakk. Heheheh tak faham, baca 4x perlahan-lahan ;p pfttt~ saya beli pau. Pau tu 1st time saya maka sebab inti dia ialah COKLAT dan ianya teramatlah sedapp............!!!!!! Marbeles wa cakap sama lu, baii. Then beli air tembikai susu. Fuhhh dahlah malas cakap pasal makanan. Aku kat sini dah berbaldi nak tatang air liur yang meleleh.

Sekolah dah buka, excited tak? Saya, mestilah excited! Kawan baru, junior baru, senior baru(batch 95 :P), enemy baru, cikgu baru, makcik kantin lama -__________- aikk, kenapa tang kantin tu agak mundur? Makcik leghas, maafkan saya. I didn't mean to hurt you. Makcik baik dengan saya sebab saya anak cikgu yang baik dengan makcik :P kawan-kawan, envy me please :P ohh saya(dan other schoolmates) panggil makcik tu as "makcik leghas" sebab dia selalu jerit kat depan kaunter "hah siapa nak beli keropok lekor? Leghas! Leghas! Leghas!!!" haa macam tu lah. Kadang-kala kelakar juga tengok gelagat makcik tu. Fuhh ayat.

Bila sekolah dah buka, banyak beban/halangan yang harus saya tempuhi. Dan seperti yang saya tidak jangkakan, kakak saya dua orang tu + dua orang yang dah habis exam kat U = pergi Genting Highland. Okay, benci gila kat korang! Sampai hatiiiiii. Pergi time nak buka sekolah pulak tu! Eiiiii.... Wait wait! Jangan marah, nanti kedut muka. Okay, tak marah.
Saya tak marah pun, saya redha(tangan di dada, mata ke atas). Kakak-lepasan-spm tanya saya, "ang rasa rugi+menyesal+geram tak bila tak dapat pergi Genting? Sejujurnyalahh..." Ohhh saya chill je, jawab jelah "Orang dah f5, kena terima semua keadaan. " PERGHHHH ayat!!!!! Sangat bajet. Well, inilah caranya bila usia dah semakin meningat, kena gentle ;P muntahhhh...

Bilalah nak gerak JJ ni. Nak beli barang... Mak, nak cermin mata boleh? Macam kakmy. Fuhhh saya rabun belah kanan. Kuat tauuu. Ahh lantaklah. Makkk..... bla bla bla. Mak busy, taknak layan saya. Saya minta kat awak lah. Awakkk, nak cermin mata muleyy?(muka gedik). Fuhhh, aku rasa tak dapat. Semua orang munta bila tengok muka gedik aku. Okay, jom gelak. Dah diam.

Ngaaaaa tak tahu nak taip apa. Diakhiri dengan assalamualaikum :P

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.