Puasa

Sweet Monday.

Semalam lepas makan pizza hut(hahahah), saya ke depan. Bagitahu mak dengan abah.

"Mak.."(nada bisik)
"Hmm?"
"Esok age puasa. Hehehe"

Mak menadah tangan, bersyukur katanya.

"Mak ni.. Hahahha"
"Apanya? Syukurlah ang nak puasa. Hahaha"
"Lalalallalala"(sambil lari ke dapur)

Fuhh sarkastik. Mak belajar daripada siapa ni, mak? Hahaha. Macam age tak biasa puasa dengan mak je.

Hari ini teka mak nak masak apa? Teka lahh..

Asam Pedas Ikan Pari.

Okay, mari telan saliva masing-masing. Takkan nak saya tolong kot.

Fuhhhh.. Alahh tak meleleh pun :P nanti time berbuka, melantak ikan tu jugak. Nasi masih lagi tidak boleh dimakan. Nanti perut saya mengidam nasi setiap hari, naya eden. Dahlah semalam makan sayur je kat dalam nasi goreng. Nasi makan ckittt-ckittt. Hehehe. Pehtu, yogurt -_______________________________________________- bosan kan cara pemakanan saya? Eww.

Kenapa saya puasa? Ngaaaa~ Sebab.. Sebab.. Sebab........

Sebab..
Sebab..

Ada orang ajak puasa.

Assalamualaikum semuaaaaaa(s) :P

Comments

Popular posts from this blog

3rd Intake ke IPTA(prosedur)

Get To Know About Me #1

Mari Belajar Ruku'.